Главная      |      Поиск резюме      |      Поиск вакансий      |      Добавить резюме      |      Добавить вакансию

Вакансии
в Днепропетровске

Руководство, HR
Банковская сфера
Финансы
аналитика
склад
продавцы
реклама
лингвистика
Страхование
Офисный персонал
Программисты
Web-разработчики
Сис. администраторы
Коммуникации и связь
Услуги
наука
технологи
спорт
дизайн
охрана
гостиницы
Недвижимость
Транспорт
Строительство
Производство
Юриспруденция
Работа для моряков
искусство
Работа за рубежом
Удаленная работа
Временная работа
Работа для студентов
Разное

Поиск работы
в Днепропетровске
Пользовательского поиска

Резюме
в Днепропетровске

Руководство, HR
Банковская сфера
Финансы
аналитика
склад
продавцы
реклама
лингвистика
Страхование
Офисный персонал
Программисты
Web-разработчики
Сис. администраторы
Коммуникации и связь
Услуги
наука
технологи
спорт
дизайн
охрана
гостиницы
Недвижимость
Транспорт
Строительство
Производство
Юриспруденция
Работа для моряков
искусство
Работа за рубежом
Удаленная работа
Временная работа
Работа для студентов
Разное

Раздел:  Страхование   РЕЗЮМЕ №162

Желаемая должность:Менеджер по персоналу Зарплата от   3500  грн.
Личная информация
Ф.И.О: Рудковський Сергій Миколайович
Возраст: не имеет значения
Пол: Женский
тел.: 80674120144
E-mail: rudkoS34@rambler.ru
Требования и условия
Категория: Страхование
Образование: высшее
График работы: полный день
Место работы: не имеет значения
Резюме: Рудковський Сергій Миколайович
04 березня 1971 року народження
Телефон: моб.80674120144
E-mail: rudkoS34@rambler.ru
Мета: Отримання посади " Менеджер по персоналу, спеціаліст відділу кадрів ".
Освіта: Вища
2001-2004 рр. - Київський державний інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості,
факультет менеджменту, спеціальність менеджер-економіст.
1989-1993 рр. - Кам’янець Подільський державний педагогічний університет ім. В.П.Затонського,
факультет педагогіки і методики початкового навчання, спеціальність вчитель початкових класів.

Додаткова освіта, курси, тренінги:
2002р. – Курс використання групи підсистем “послуги та фонд ЄІАС “Служба зайнятості“ при ЗАТ “Softline” м. Київ.
1996 р. - Курси бухгалтерського обліку при Київському державному харчовому університеті.

Досвід роботи:
11.2004р.- 06.2009р – Баранівський районний центр зайнятості Житомирської області.
Посада: Заступник директора–начальник відділу надання соціальних послуг населенню. Технолог-організатор
Обов’язки:
- планування, організація, контроль роботи персоналу;
- організація технологічного процесу роботи установи відповідно до вимог єдиної технології обслуговування населення;
- проведення навчання з персоналом та оцінка ефективності їх роботи;
- розробка і впровадження посадових інструкцій, штатного розпису, кадрового резерву, графік відпусток, правил внутрішнього розпорядку;
- забезпечення достовірності і своєчасності підготовки та подання звітності щодо роботи центру зайнятості за встановленими формами до державних органів влади;
- участь в організації інформаційного роз’яснення законодавства про зайнятість та рекламуванні послуг служби в засобах масової інформації;
- проведення прийому громадян з особистих питань, своєчасний розгляд листів, заяв, пропозицій, скарг; аналіз ринку праці, попиту та пропозиції робочої сили; участь у розробці та формуванні програми зайнятості населення та розробка пропозиції до регіональної бюджетної програми;
- розробка заходів базової програми зайнятості населення та аналіз її виконання; участь у впровадженні єдиної інформаційно-аналітичній системі Державної служби зайнятості;
- зустрічі та співпраця з соціальними партнерами; проведення семінарів, ярмарок вакансій, днів відкритих дверей;
- проведення навчання, семінарів з кадровими службами підприємств, організацій, установ щодо застосування законодавства про працю України та кадрового діловодства.

03.2001р. – 11.2004р. – Баранівський районний центр зайнятості Житомирської області.
Посада: Начальник відділу надання соціальних послуг населенню.
Обов’язки:
- організація та контроль діяльності відділу, відповідно до єдиної технології обслуговування населення;
- участь у плануванні роботи центру зайнятості; участь у проведенні аналізу ринку праці в районі, у прогнозуванні попиту та пропозиції робочої сили;
- забезпечення взаємозв’язку між незайнятими громадянами, власниками і керівниками підприємств, організацій, установ з метою сприяння працевлаштування та інформування про можливості центру зайнятості забезпечення їх робочою силою;
- навчання працівників відділу з питань застосування законодавства про зайнятість та Кзпп України;
- оформлення наказів, ведення трудових книжок;
- складання, аналіз та подання статистичної звітності до органів державної влади;
- виконання обов’язків спеціалістів, які зайняті безпосередньо обслуговуванням населення, в разі їх тимчасової відсутності з причин хвороби, відпустки або відрядження.

03.1996р. – 03.2001р. – Баранівський районний центр зайнятості Житомирської області
Посада: спеціаліст відділу працевлаштування.
Обов’язки:
- ведення прийому безробітних;
- реєстрація, ведення особистих справ, трудових книжок;
- підбір роботи незайнятим громадянам;
- працевлаштування, здійснення індивідуального, адресного, комплексного підходу в надані соціальних послуг населенню;
- здійснення функцій щодо електронної підтримки прийому;
- співпраця з роботодавцями;
- рекомендація клієнтів роботодавцю.



09.1994р. – 11.1995р. – ВАТ “Баранівський льонозавод”
Посада: спеціаліст відділу кадрів.(350чол).
Обов’язки:
- ведення обліку особового складу підприємства, його підрозділів і встановленої документації щодо кадрів;
- оформлення прийому, переведення та звільнення працівників відповідно до трудового законодавства, положення про відділ кадрів, посадових інструкцій та наказів керівника підприємства;
- формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов’язаних з трудовою діяльністю;
- розробка перспективних і річних планів щодо кадрів;
- підготовка необхідних документів, що стосуються нагород і заохочень працівників;
- заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу, видання довідок про трудову діяльність працівників;
- ведення обліку надання відпусток працівникам, складання і здійснення контролю за дотриманням графіків чергових відпусток;
- оформлення документів необхідних для призначення пенсій працівникам підприємства;
- проведення заходів щодо забезпечення підприємства працівниками потрібних спеціальностей, співпраця з службою зайнятості;
- вивчення особливостей переміщення і причин плинності кадрів, розробка заходів щодо їх усунення;
- організація та ведення табельного обліку працівників;
- проведення підготовчих заходів для передачі до архіву особових справ після закінчення встановлених строків поточного зберігання, підготовка документів для здачі їх до державного архіву;
- здійснення контролю за станом трудової дисципліни на підприємстві, дотриманням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку;
- складання встановленої звітності про роботу з кадрами;
- співпраця з районним центром зайнятості (звіти про наявність вакантних посад форми №3-ПН, звітність про прийняття нових працівників форми №5-ПН) та Фондом соціального страхування;
- ведення військового обліку.
08.1993 - 06.1994 рр. – Лісовська неповна середня школа.
Посада: Вчитель початкових класів.
Обов’язки: проведення занять зі школярами відповідно до навчально-виховного процесу.

Комп’ютерні знання і навички:
Windows, MS Office, Power Point ,Adobe Photoshop, Internet – досвідчений користувач, електронна пошта, 1С-7,7(кадри) комп’ютерні довідники по законодавству, використання всієї офісної техніки, швидкий набір на комп’ютері.

Професійні та інші знання і навички:
Знання КЗпП України, ведення кадрового діловодства в повному об’ємі(табелі, накази, особисті справи, прийом, звільнення, ведення особистих карток, табель обліку робочого часу), основи обслуговування клієнтів різного рівня, основи бухгалтерського обліку.
Навички ефективних комунікацій, управління конфліктами, навчання та розвиток персоналу, планування і контролю (вміння встановлювати чіткі та досяжні цілі і задачі підлеглим, переконувати, запевняти, планування своєї діяльності і діяльності інших для досягнення цілей, відслідковування результатів, разом з командою усувати недоліки), організація і делегування повноважень.

Додаткова інформація:
• Знання мов - Українська, російська – вільно, англійська – базовий рівень.
• Особисті якості - чесний, працьовитий, сповнений ентузіазму, активна життєва позиція, орієнтація на саморозвиток, орієнтація на клієнта, орієнтація на результат, високий рівень самоорганізації, творчий підхід до вирішення задач, почуття гумору, прихильність корпоративному духу, робота в команді, вміння чітко и грамотно висловлювати свої думки, грамотно створювати й оформляти документи вмію цінувати час та відповідально ставлюся до роботи, намагаюсь досягти високих стандартів в будь якій справі. Можу запропонувати: здібність зацікавлювати інших, керівницькі здібності, уміння працювати з великими обсягами інформації, акуратність, уміння доводити розпочате до кінця, готовий до роботи з ненормованим робочим днем та у відрядженнях.
• Займаюся спортом: футбол, баскетбол, волейбол, теніс, більярд. Люблю відпочивати на природі, рибалити, збирати гриби.
• Водійські права - Категорія: “А,Б,С”, стаж з 1997р., маю власний автомобіль.
Дата публикации: 2011-10-26 00:42:44

Реклама

Поиск резюме      |      Поиск вакансий      |      Добавить резюме      |      Добавить вакансию      |      Карта сайта вход в аккаунт
По всем вопросам обращайтесь y20[dog]mail.ru