Главная      |      Поиск резюме      |      Поиск вакансий      |      Добавить резюме      |      Добавить вакансию

Вакансии
в Днепропетровске

Руководство, HR
Банковская сфера
Финансы
аналитика
склад
продавцы
реклама
лингвистика
Страхование
Офисный персонал
Программисты
Web-разработчики
Сис. администраторы
Коммуникации и связь
Услуги
наука
технологи
спорт
дизайн
охрана
гостиницы
Недвижимость
Транспорт
Строительство
Производство
Юриспруденция
Работа для моряков
искусство
Работа за рубежом
Удаленная работа
Временная работа
Работа для студентов
Разное

Поиск работы
в Днепропетровске
Пользовательского поиска

Резюме
в Днепропетровске

Руководство, HR
Банковская сфера
Финансы
аналитика
склад
продавцы
реклама
лингвистика
Страхование
Офисный персонал
Программисты
Web-разработчики
Сис. администраторы
Коммуникации и связь
Услуги
наука
технологи
спорт
дизайн
охрана
гостиницы
Недвижимость
Транспорт
Строительство
Производство
Юриспруденция
Работа для моряков
искусство
Работа за рубежом
Удаленная работа
Временная работа
Работа для студентов
Разное

Раздел:  Страхование   РЕЗЮМЕ №155

Желаемая должность:Оператор баз данных, документооборот, анализ Зарплата от   4000  грн.
Личная информация
Ф.И.О: Соискатель
Возраст: не имеет значения
Пол: Женский
тел.:
E-mail: julia1979@bigmir.net
Требования и условия
Категория: Страхование
Образование: неоконченное высшее
График работы: полный день
Место работы: не имеет значения
Резюме: Переведенцева Юлія Володимирівна

Дата народження: 7.07.1979р
м. Київ, вул. Новопольова 94 кв. 47
тел. моб. 8(097)6162649
e-mail: julia1979@bigmir.net

Досвід роботи:

10. 2008р. – 10.2009р. ТОВ "Фінансист" (торговець цінними паперами). Посада: менеджер з інформації.
Основні обов’язки:
• складання договорів, актів виконаних робіт, прийому – передачі цінних паперів;
• ведення бази даних укладених угод;
• формування звітності торговця ЦП в ДКЦПФР (регулярна, нерегулярна)
• контроль за виконанням договорів;
• взаємодія з бухгалтерією;
• взаємодія з клієнтами;
• робота з законодавчою базою „Парус”

07.2006р.- 09.2008р. ТОВ „Емвей Україна”. Посада: спеціаліст з обробки
інформаційного матеріалу та документів.
Основні обов’язки:
• ведення та підтримка бази даних клієнтів;
• прийом, реєстрація, обробка договорів з компанією;
• збір та обробка персональних даних СПДФО ( свідоцтва, квитанції про сплату єдиного податку, свідоцтва ПДВ, банківські рахунки;
• збір та обробка документів юридичних осіб;
• взаємодія з клієнтами;
• комунікації для клієнтів з питань поновлення та своєчасного подання документів до компанії.

02.2005-06.2006рр. ТОВ „Емвей Україна”. Посада: помічник бонус-координатора
( за контрактом).
Основні обов’язки:
• ведення та підтримка бази даних клієнтів;
• збір та обробка персональних даних СПДФО ( свідоцтва, квитанції про сплату єдиного податку, свідоцтва ПДВ, банківські рахунки;
• взаємодія з клієнтами;
• підготовка та підписання актів виконаних робіт з клієнтами;
• перевірка та аналіз документів на виплату винагороди.

02.2004-06.2005рр. ТОВ „ Центр 1000 послуг” Посада: менеджер по роботі з
клієнтами.

Освіта:
2007рік. Київська Академія Муніципального Управління
Факультет: юридичний. Спеціальність: правознавство. Заочно.

2002-2004рр. Київський Електромеханічний Технікум.
Спеціальність: спеціаліст електрозв’язку.



Додаткова інформація:
Впевнений користувач ПК: Excel, Word, Microsoft Access, Total Commander,
Lotus Notes, Outlook Express, Internet. Вміння користуватись офісною
оргтехнікою.

Володіння мовами:
Вільно володію українською, російською мовами, англійська мова зі словником.

Особисті якості:
Відповідальність, сумлінне ставлення до роботи, аналітичний склад мислення,
цілеспрямованість, наполегливість, пунктуальність, чесність, надійність,
комунікабельність, швидка навчаємість, бажання вдосконалювати свої знання,
прагнення до особистісного та професійного росту.
Дата публикации: 2011-10-16 21:40:20

Реклама

Поиск резюме      |      Поиск вакансий      |      Добавить резюме      |      Добавить вакансию      |      Карта сайта вход в аккаунт
По всем вопросам обращайтесь y20[dog]mail.ru