Личная информация |
Ф.И.О: |
Владимир
|
Возраст: |
не имеет значения
|
Пол: |
Женский
| тел.: |
068-538-19-97
|
E-mail: |
horogotskiy@mail.ru
|
Требования и условия |
Категория: |
склад
|
Образование: |
высшее
|
График работы: |
полный день
|
Место работы: |
не имеет значения
|
Резюме: |
Горогоцький Володимир Станіславович
E-MAIL: horogotskiy@mail.ru
Телефон: +38(044) 258-43-35; моб: 068-538-19-97; 066-088-70-41;
Місце проживання : м. Київ 03127, вул. Героїв оборони 9*10, кв.6
Особисті дані
Дата народження: 1983.05.07 ( 26 повних років)
Місце народження: м. Київ., Україна
Освіта
2008 р. - 2010 р. Університет економіки та права «КРОК» ; Навчально науковий Інститут магістерської підготовки та післядипломної освіти; факультет: "Міжнародної економіки" (МЕ), спеціальність « Міжнародна економіка » ;
2001 р.-2006 р. Київський національний лінгвістичний університет; факультет англійської мови, спеціальність « Мова та література (англійська, іспанська)» та здобув кваліфікацію філолога, викладача англійської та іспанської мови і зарубіжної літератури;
Бажані посади
спеціаліст з міжнародної економіки; менеджер по роботі с ключовими клієнтами; менеджер ЗЕД; менеджер із закупівель
Заробітна плата: 4500 гривень
Місця роботи
Серпень 2008 р. - до цього часу: Компанія Еланор Україна ( міжнародна компанія)
Рід діяльності: аутсорсинг розрахунку заробітної плати, аутсорсинг кадрового діловодства, юридичні послуги
Посада: менеджер по роботі с ключовими клієнтами
Посадові обов’язки: Пошук ключових клієнтів на послуги компанії
Основні посадові обов’язки:
- Розробка робочої та тендерної документації (підготовка тендерних пропозицій)
- Прийняття участі в міжнародних проектах
- Консультація клієнтів
- Здача фінансових та статистичних звітів в державні установи
- Пошук клієнтів
- Проведення презентацій послуг, для міжнародних компаній
- Прийняття участі в підготовці та проведенні виставок
- Організація ділових зустрічей для директора в міжнародних компаніях
- Продаж послуг компанії
- Проведення аналітичної роботи
Досягнення
- Підписання договорів з міжнародними компаніями PAREXEL, UniCredit Leasing, UniCredit Partners, Wizz Air, Delta Life
Липень 2007 р. - березень 2008 р. – Європейське консалтингове агентство м. Київ
Рід діяльності: надання послуг у сфері тендерних закупівель
Посада: консультант з економічних питань
Основні посадові обов’язки:
- Розробка робочої та тендерної документації
- Консультація клієнтів.
- Виписування рахунків та податкових накладних
- Підготовка документів після завершення торгів
- Консультація з підписання договорів ( замовник-учасник)
- Консультація по оплаті послуг компанії
- Спілкування с клієнтами
- Підготовка звітів, договорів, тендерних пропозицій
- Присутність на розкритті тендерних пропозицій
Серпень 2006 р. - липень 2007 р. – Delavore company
Посада: менеджер по роботі с ключовими клієнтами
Посадові обов’язки:
- Розробка робочої документації.
- Консультація клієнтів
- Оформлення документів для клієнтів
- Спілкування з іноземцями
- Прийняття участі в ділових переговорах
ЗНАННЯ МОВ
- Російська, українська - вільно
- Англійська - вільно
- Іспанська з словником
СПЕЦІАЛЬНІ ЗНАННЯ
- Володію: Windows XP, Microsoft Office Word-2003, Microsoft Office-Excel 2003, бази даних в MS Excel 2003, Microsoft Office Power Point 2003, програма перекладача Promt XT Family, сканування в програмі Fine Reader, робота з Інтернет ( Internet Explorer), система пошуку ICQ, голосове та відео спілкування, робота з електронною поштою (Outllok Express), робота із зовнішніми пристроями ( Flash), Lotus Notes 7.
2007- Закінчив курси «Користувач комп’ютера» .
Особисті якості
- Відповідальність, наполегливість, комунікабельність, чесність, порядність, дипломатичність, уважність, вміння швидко засвоювати нові знання, освіченість, висока працездатність, уміння працювати в команді, ініціативність, впевненість в собі.
|
| |